Velkommen til Heimstadens hjælpecenter!
Som beboer, kommende beboer eller erhvervslejer hos Heimstaden ønsker vi, at du skal have den absolut bedste oplevelse. Derfor bestræber vi os på, at du nemt og hurtigt kan søge svar på dine spørgsmål.
Her i vores offentlige hjælpecenter kan du frit søge i tidligere stillede spørgsmål, og finder du ikke netop dit spørgsmål besvaret, har du mulighed for at skrive til os herinde.
Bemærk: drejer dit spørgsmål sig om forhold i et specifikt lejemål, eller ønsker du at kontakte os fortroligt, henviser vi til MinBolig, som du finder link til på Beboersiden.
Vi glæder os til at høre fra dig!
En reservation af en bolig er ikke bindende. Men har du underskrevet en lejekontrakt og indbetalt depositum, har du indgået en bindende aftale.
Tak for svar
er det ikke en forudsætning at betale depositum før boligen er reserveret?
En reservering er en tilkendegivelse af, at du er interesseret i boligen. Det betyder ikke nødvendigvis, at du får den pågældende bolig tilbudt. Derfor er der heller ingen binding eller indbetaling i forbindelse med en reservering.
Me and my boyfriend we saw an apartment today, at Linde Alle 18C- Ballerup. We filled the form today. We really need this apartment. When will we receive an answer?
Thank you for your inquiry.
You have to write an email to our rental department. Please use the following e-mail.
adm@heimstaden.dk
I wish you a good day