Velkommen til Heimstadens hjælpecenter!
Som beboer, kommende beboer eller erhvervslejer hos Heimstaden ønsker vi, at du skal have den absolut bedste oplevelse. Derfor bestræber vi os på, at du nemt og hurtigt kan søge svar på dine spørgsmål.
Her i vores offentlige hjælpecenter kan du frit søge i tidligere stillede spørgsmål, og finder du ikke netop dit spørgsmål besvaret, har du mulighed for at skrive til os herinde.
Bemærk: drejer dit spørgsmål sig om forhold i et specifikt lejemål, eller ønsker du at kontakte os fortroligt, henviser vi til MinBolig, som du finder link til på Beboersiden.
Vi glæder os til at høre fra dig!
Min mand og jeg er godt og grundigt trætte af opvaskemaskinen i lejligheden. Det er nu tredje gang vi er nødt til at melde at den ikke vasker rent. Især glas i den øverste kurv er mere snavsede end da vi satte dem ind i maskinen.
Jeg er bare så træt af at behøve vaske op i hånden hver dag. Det kan ikke være rigtigt at der skal være så mange fejl på en opvaskemaskine.
Vi håber virkelig, at det bliver gjort noget ved den snart.
Hilsen
Ingegerd og Johannes Vestbø
I forbindelse med fejlmeldingen på hårde hvidevarer, så har vi brug for at kende mærke, model, serienummer m.v.
Vi vil derfor bede dig om at tage et foto af det typeskilt/mærkat/label, som sidder et eller andet sted på den pågældende hvidevare.
Der kan f.eks. stå E-nr., FD-nr., Serienr. mm. Det kan typisk være på kanten af lågen til en vaskemaskine, opvaskemaskine og ovn – alternativt et eller andet på siden, bagpå eller inde i selve ovnen eller køleskabet.
På en kogeplade er mærkaten på kanten, som man ikke umiddelbart kan se, da den er sænket ned i bordpladen. Oplys venligst mærke og evt. modelnummer, hvis det er tilgængeligt – f.eks. på en brugervejledning samt størrelse på kogepladen.
Opret gerne en serviceforespørgsel via min bolig eller send os en mail til adm@heimstaden .dk
På forhånd tak