Til seneste kommentar
Dette indlæg er gammelt og kan indeholde fejlagtig information.

Hvem skal jeg henvende mig til?

Hej.
Hvem skal vi henvende os til her i Esbjerg, hvis et eller andet går i stykker?
Hos os er vores dørtelefon defekt,ringede til jer 20.07 og igen via en mail (som blev sendt i forbindelse med huslejen) 27.07.
Men der sker intet.
Mvh Poul.

Kommentarer

  • Hej Poul,

    Jeg er ked af at høre, at vi ikke har reageret på din tidligere henvendelse. Jeg sørge for at du bliver kontaktet.

    For fremtidige henvendelser kan du med fordel bruge vores kontakt formular for kortere svartid. Du finder kontaktformularen på følgende link
    https://www.heimstaden.dk/beboer/

    I Heimstaden vil vi give dig den bedste oplevelse af at leje hos os. Derfor har vi lavet denne kontaktformular dedikeret til vores beboere, så du hurtigt kan komme i kontakt med den rette afdeling.
    Når du indtaster din adresse, dine oplysninger og vælger et emne, sikrer vi, at dine henvendelser bliver registreret, sendt direkte og besvaret hurtigst muligt.

    Tip: Skriv dit kundenummer* (eks. 9-123-1-2) eller din præcise adresse i feltet til højre for at komme godt i gang.
    Når du har skrevet dit kundenummer, vil en adresse blive vist i feltet nedenunder, som du kan klikke på.
    *Du kan finde dit kundenummer i din lejekontrakt eller i de e-mails/breve du tidligere har modtaget fra os. Det står i højre hjørne

    Skriver du din adresse så venligst skriv dit gadenavn, nummer og evt. etage (eks. Nørregade 12, 1. th) – vær OBS på at det ikke er alle husnumre der vises hvis du skriver adressen, men sætter du dit eget nummer ind/præcise adresse, så finder systemet dine data.



Indlægget er lukket for yderligere kommentarer.