Velkommen til Heimstadens hjælpecenter!
Som beboer, kommende beboer eller erhvervslejer hos Heimstaden ønsker vi, at du skal have den absolut bedste oplevelse. Derfor bestræber vi os på, at du nemt og hurtigt kan søge svar på dine spørgsmål.
Her i vores offentlige hjælpecenter kan du frit søge i tidligere stillede spørgsmål, og finder du ikke netop dit spørgsmål besvaret, har du mulighed for at skrive til os herinde.
Bemærk: drejer dit spørgsmål sig om forhold i et specifikt lejemål, eller ønsker du at kontakte os fortroligt, henviser vi til MinBolig, som du finder link til på Beboersiden.
Vi glæder os til at høre fra dig!
Venligst brug vores Kontakt formular, som du finder på linket. Her anmelder du fejl & mangler og andre ting, som du ikke finder er som de bør være vedr. dit lejemål.
MiN ovn varmer ikke det kan godt tænde,
men varmer ikke håber og høre fra jer hurtigst muligt da det ikke er til og undvære.mvh Charlotte Clausen
Tak for din henvendelse. Du bor i en ejendom, som er koblet på vores nye beboerportal: MinBolig.
For at sikre dig den bedste og hurtigste betjening beder vi dig oprette en servicehenvendelse via MinBolig: heimstaden.dk/minbolig.
Her kan du også følge status på din sag.
Du finder vejledningen til at oprette dig på MinBolig her: heimstaden.dk/beboer/minbolig
NB: Ved akutte forhold (manglende strøm, vandskade, brand m.m.) beder vi dig kontakte Heimstadens 24-timers service på tlf.: +45 33 75 10 10.
Du ønskes en god dag