Velkommen til Heimstadens hjælpecenter!
Som beboer, kommende beboer eller erhvervslejer hos Heimstaden ønsker vi, at du skal have den absolut bedste oplevelse. Derfor bestræber vi os på, at du nemt og hurtigt kan søge svar på dine spørgsmål.
Her i vores offentlige hjælpecenter kan du frit søge i tidligere stillede spørgsmål, og finder du ikke netop dit spørgsmål besvaret, har du mulighed for at skrive til os herinde.
Bemærk: drejer dit spørgsmål sig om forhold i et specifikt lejemål, eller ønsker du at kontakte os fortroligt, henviser vi til MinBolig, som du finder link til på Beboersiden.
Vi glæder os til at høre fra dig!
Årsagen til at vi tilbageholder kr. 1.000. til vand og kr. 1000 til varme i forbindelse med fraflytningen er for at imødekomme, at
der ikke kommer ”ubehagelige” efterregninger efter, at man er blevet afregnet.
Da man som fraflyttende lejer ikke har boet i lejemålet hele året, kan der være indbetalt mindre i aconto end det faktiske forbrug. Hvis man eksempelvis flytter i april, har man haft et højt varmeforbrug i de første 4 måneder af året, og man har ikke ”sparet op” via indbetalinger over sommeren, hvor acontoudbetalinger typisk er højere end forbruget, som hvis man havde boet i lejemålet hele året.