Til seneste kommentar

Kan ikke oprette mig i "min bolig"?

Hej, jeg prøver at oprette mig på "min bolig", men får at vide, at I ikke kender min mailadresse? Depositum og husleje er betalt. Mailadressen der er tilknyttet lejemålet er nedenstående. Hvad er årsgagen til at jeg ikke kan oprette mig i systemet?
Steen

Kommentarer

  • Hej Steen,

    Tak for din henvendelse og interessen for vores beboerplatform.

    Din profil kan først oprettes på overtagelsesdatoen, som i dit tilfælde er d. 1. juli. Hvis du har spørgsmål til os inden da, er du velkommen til at kontakte os via kontaktformularen, som du finder nederst i dette link under 'Skriv til os': www.heimstaden.dk/beboer

    Du ønskes en god dag.

    Med venlig hilsen
    Sandie
    Sandie Kundeservicekonsulent
  • Jeg vil gerne have hjælp til, at komme ind på "Min Bolig"
    Rita
  • Kære Rita,
    Tak for din henvendelse.
    Jeg sørger for, at vi kontakter dig enten i morgen, fredag, eller i starten af næste uge.
    Du ønskes en god dag.
    Venlig hilsen
    Sandie
    Sandie Kundeservicekonsulent
  • Hej,
    Vi modtager breve med info fra Heimstaden og ønsker at disse erstattes med mail. Hvordan tilknytter vi en e-mail? Det er den e-mail jeg har angivet på i dette indlæg som skal registreres.
    Nina
  • Hej. Jeg kan ikke oprette en profil på "Min bolig" Der står i mangler min email adresse. Husleje og depositum er betalt. Boligen blev overtaget d.15 september.
    Sevim
  • Kære Nina

    Jeg kan ikke umiddelbart finde dig i vores systemer - er du sød at henvende dig på adm@heimstaden.dk - og her oplyse dit lejenummer, så vi kan få oprettet din e-mail korrekt i vores system.

    Tak på forhånd,


    Vinni Kundeservicekonsulent
Indlægget er lukket for yderligere kommentarer.