Velkommen til Heimstadens hjælpecenter!
Som beboer, kommende beboer eller erhvervslejer hos Heimstaden ønsker vi, at du skal have den absolut bedste oplevelse. Derfor bestræber vi os på, at du nemt og hurtigt kan søge svar på dine spørgsmål.
Her i vores offentlige hjælpecenter kan du frit søge i tidligere stillede spørgsmål, og finder du ikke netop dit spørgsmål besvaret, har du mulighed for at skrive til os herinde.
Bemærk: drejer dit spørgsmål sig om forhold i et specifikt lejemål, eller ønsker du at kontakte os fortroligt, henviser vi til MinBolig, som du finder link til på Beboersiden.
Vi glæder os til at høre fra dig!
Tak for dit spørgsmål.
Såfremt din lejekontrakt angiver, at de første 12 måneder er
uopsigelige, og du er nødsaget til at opsige dit lejemål indenfor denne
bindingsperiode vil vi som udlejer gerne forsøge at genudleje lejemålet på den
ønskede genudlejningsdato. Du skal dog være opmærksom på, at du skal fraflytte
lejemålet således vi kan genudleje dette til den ønskede dato. Såfremt det ikke
lykkedes at udleje boligen til den fastsatte dato, hæfter du fortsat for
huslejebetalingen indtil lejemålet er genudlejet eller indtil din
opsigelsesperiode er ophørt.