Ældre beboere er prisgivet dette selskab..
Det er et selskab der ikke tænker på at der er ældre beboere der ikke har email
Der gerne vil have mulighed for at ringe til kundeservices åbningstiderne.
Der gerne vil have mulighed for at ringe til kundeservices åbningstiderne.
Følg indlægget
3
følgere
Kære Bent
Jamen du er altid velkommen til at ringe til os.
Jeg har et dygtigt team af kundekonsulenter som er klar fra mandag -torsdag fra kl. 09-16.00 og på fredage fra kl. 09.15.30.
Vi sidder 10-12 personer når der ikke holdes sommerferie og betjener vores beboere på telefonen,
Vi har mange der ringer til os hver dag som vi hjælper med det som nu kræves.
Vær dog OBS på at vores travleste dag altid er mandag hvor du kan opleve lidt ventetid.
Faktisk kan du ringe til os 24 timer i døgnet - 33 75 10 10.
Udenfor vores normale åbningstid har vi et akut/nød beredskab hvis du har brug for dette, hvad vi naturligvis ikke håber.
Er da ked af det, hvis du har fået et andet indtryk af vores kundeservice - så vil jeg da meget gerne vide det.
Mvh
Tak for din henvendelse.
Vi har brug for flere oplysninger, om hvor I landet vi befinder os her, så vi kan få kigget på det manglende lys og evt. årsagen hertil. Vi sidder altid klar til at hjælpe.
Jeg skal bede dig om at tage kontakt til os via vores kontaktformular. Klik på nedenstående link for at tilgå den.
https://www.heimstaden.dk/beboer/
Du ønskes en god dag