Ny chatfunktion for beboere

Nu kan du som beboer hurtigt komme i kontakt med Heimstadens kundeservice, hvis du har spørgsmål til din bolig.

Vi har nemlig lanceret en beboerchat på Hjælpecenter: www.heimstaden.dk/hjaelp

Et klassisk chatvindue, hvor du som beboer kan stille spørgsmål og hurtigt få svar "uden om telefonerne" på mindre sager og forhold.

– "Vi glæder os enormt til at kunne tilbyde en ekstra og tidssvarende kanal til at servicere beboere. Samtidig håber vi at kunne erstatte en væsentlig del af de telefoner, vi besvarer i kundeservice i dag og helt generelt optimere arbejdet i Kundeservice på de mindre sager," siger kundeservicechef i Heimstaden Danmark, Sandie Sørensen.

Fejl og mangler skal fortsat oprettes som sagsbehandling
Beboerchatten er tænkt som et alternativ til netop de mindre sager, som hurtigt kan besvares.

Er der tale om fejl eller mangler i boligen, som kræver udbedring af en medarbejder eller ekstern leverandør – eller andre mere komplekse forhold – skal det fortsat indmeldes via MinBolig eller adm@heimstaden.dk. Her bliver sagerne oprettet og kan blive behandlet over tid.

Beboerchatten er en del af et pilotprojekt, som foreløbigt er sat til at vare året ud.

Du kan tilgå chatten via Heimstadens Hjælpecenter (både mobil, tablet og PC) på: www.heimstaden.dk/hjaelp. Chatten er dog for nuværende ikke tilgængelig via MinBolig
Heimstaden

Tilføj kommentar eller skriv et nyt indlæg

Dit navn og indlæg kan ses af alle. Din e-mail vises aldrig offentligt.