Vandhanen i kjøkkenet

Hej! Flyttede in i lejligheden Tagensvej 135, 3. 17 i forrige uge og nu merkte jeg at vandhanen kjøkkenet läcker, vi merkte det ikke i indflytningssyn då ingen av os brugte vandhanen. Jeg skulle gerne se at vandhanen repareras, måske er det kun pakningen som behøver bytes ud.
T. Gustafsson

Kommentarer

  • Hostrups Have 50 3. th.
    Efter vandet var lukket i dag er det varme vand i vores køkken ikke vendt tilbage med normalt tryk. Det har vi været ude for flere gange før, når der har været håndværkere i opgangen. Problemet plejer at være, at man har glemt at åbne en hane i kælderen. Håber, det kan udbedres i morgen.

    Michael Jensen


  • Hej Michael
    Du skal kontakte os via MinBolig med disse henvendelser. - Jeg har oprettet din opgave derinde - hvor du kan følge dens videre forløb herfra - den er sendt til Driften på ejendommen.

    Det er vigtigt at du kommer igennem på MinBolig og ikke her på siden.
    Vi har nemlig brug for dine oplysninger og dem får vi MinBolig. Du kan også i stedet sende mail til teknik@heimstaden.dk.  Med venlig hilsen.
    Vinni Kundeservicekonsulent
  • Der sker jo ikke noget når når man ringer til heimstaden nesten ingen vand tryk i nr 31 Jægersborggade bruser og køkkenvasken lig o
    Michael
  • Ved brug af MinBolig - så tilgår opgaverne direkte til rette modtager. Det være sig tekniske opgaver tilgår service tekniker og administrative henvendelser tilgår administrationen. Vi bestræber os på at løse alle opgaver hurtigst muligt. Vi har dog brug for en reel henvendelse så vi undgår at køre forkert på forkert adresse, derfor skal du oprette med dit lejenummer, som så vi vores system finder din adresse og finder den rette person til dig. Vi glæder os til at hjælpe dig og til at høre fra dig.
    Vinni Kundeservicekonsulent
Indlægget er lukket for yderligere kommentarer.